کاشت مو

کاشت مو

کاشت مو

خدمات

 روشهای کاشت مو در کلینیک کاشت مو دکتر وارث

 

1- کاشت مو به روش FUT  در کلینیک دکتر وارث

  کاشت مو به روش FUT، یکی از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین روش‌های کاشت مو است؛ که در دهه ۱۹۹۰ ابداع شده و در این روش از انتقال واحدهای فولیکولی استفاده می‌شود. از مهم‌ترین کاربردهایی که کاشت مو به روش FUT  دارد این است که از این روش می‌توان برای انتقال فولیکول‌های مو به قسمت‌های دیگر سر نیز استفاده نمود. در این روش تعداد گرافت‌های بیشتری می‌تواند نسبت به سایر متدها، از جمله کاشت مو به روش FIT، در مدت زمان کمتری به نواحی مورد نظر انتقال داده شود. اما این کاربرد ذکر شده، تنها ویژگی مثبت این متد نخواهد بود و از این روش برای کاشت ریش و سبیل و همچنین کاشت ابرو نیز استفاده می‌شود. ذکر این نکته مهم است که بدانید نتایج کاشت مو به روش FUT یا سایر روش‌های پیوند موی طبیعی بسیار زیباتر و طبیعی‌تر از روش‌های ترمیم مو هستند. ترمیم مو خطراتی از نظر ایجاد واکنش‌های حساسیتی به میکروفیبرها، التهاب بافت پوستی و … را نیز دارند چرا که فیبرها از جنس سلول‌های بدن نیستند و بدن ما به آن‌ها واکنش نشان می‌دهد.

 جهت اطلاعات بیشتر ودقیقتر می توانید به مقاله    کاشت مو به روش FUT و هرآنچه نیاز است بدانید  مراجعه نمایید.

2- کاشت مو به روش FIT در کلینیک دکتر وارث

کاشت مو به روش FIT  یکی از بهترین روش های کاشت مو طبیعی  می‌باشد. کاشت مو به روش FIT از یک پانچ گرد کوچک برای استخراج واحدهای فولیکولی مو از یک ناحیه با رشد موهای متراکم به یک منطقه بدون مو استفاده می‌شود. هر واحد که گرافت مو نام دارد شامل یک تا چهار مو است. کاشت مو به روش FIT روشی کم‌تهاجمی و موثر است که می‌تواند بدون دردسر به شما سری پرمو هدیه بدهد.

بخشی از محبوبیت روش FIT به‌خاطر موثر و کم‌دردسر بودن این روش است. روشی کم‌تهاجمی، بدون خونریزی، بدون نیاز به بخیه و با دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری ساده. به روش FIT، کاشت مو بدون جراحی هم گفته می‌شود. البته کاشت مو با این روش هنوز هم یک عمل جراحی محسوب می‌شود ولی به‌قدری کم‌تهاجمی است که این لقب را دریافت کرده است.

جهت اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید مقاله   کاشت مو به روش  FIT  مراجعه نمایید.

 

3- کاشت مو به روش ترکیبی در کلینیک دکتر وارث

در کاشت مو به روش ترکیبی (combined method) همانطور که از اسمش مشخص است، از دو روش FUT و FIT کمک گرفته می‌شود و ناحیه بدون موی سر که دچار ریزش مو شده است را پوشش می‌دهد.

در این روش می‌توان تا ۵۰۰۰ گرافت مو ( حدود ۱۲۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ تار مو ) را حتی در یک جلسه برداشت کرد و در ناحیه مورد نیاز کاشت. پس اولین مزیت کاشت مو به روش ترکیبی برداشت بسیار بالای تعداد گرافت در یک جلسه می‌باشد.

این روش، بیشتر برای افرادی مورد استفاده قرار می‌گیرد که محدوده طاسی در آنها، کوچک نیست؛ به‌عنوان مثال، علاوه بر جلوی سر، بالای سر (ناحیه vertex ) نیز دچار طاسی شده است. در این حالت، برای پوشش ناحیه، نیاز به تعداد گرافت‌های بیشتر و موهای بیشتر می‌باشد تا بتوان به تراکم خوبی در ناحیه‌ کاشت، دست یافت.

جهت آشنایی بیشتر با روش ترکیبی می توانید به مقاله  کاشت مو به روش ترکیبی چیست؟  مراجعه نمایید.

4- کاشت مو به روش BHT در کلینیک دکتر وارث

در روش کاشت موی BHT به جای بانک مو پشت سر، موها از  سایر نقاط بدن مانند: پاها، بازوها، شکم، قفسه سینه، پشت، زیر بغل و حتی صورت با ابزاری مخصوص برداشت شده و جهت کاشت مو به کار می‌روند. اما باید این نکته را در نظر گرفت که گرافت‌های گرفته شده از بدن، از لحاظ آناتومیک با موهای گرفته شده از سر تفاوت دارند. در حالی که گرافت‌های گرفته شده از سر به‌طور کلی شامل 1، 2 یا 3 مو هستند، در اغلب موارد گرافت‌های بدن تنها یک مو دارند.

در کاشت مو به روش BHT ، موهای بدن تفاوت‌های زیادی با موی سر دارند؛ موهای بدن از نظر ساختار (صاف، فر و یا مجعد)، جنس، رنگ، ضخامت، تعداد و عمق فولیکول‌ها با موهای سر تفاوت دارند.

به‌طور کلی، موهای اهدا کننده از پشت و یا کنار سر جهت کاشت مناسب‌تر می‌باشند و نتایج پیوند مو با موهای اهداکننده اگر نامناسب باشند نتایج مطلوب و رضایت‌بخش بدست نخواهد آمد.

جهت آشنایی بیشتر باکاشت مو به  روش BHT به مقاله   کاشت مو به روش BHT مراجعه نمایید.

5-  کاشت مو به روش SUT در کلینیک دکتر وارث

کاشت مو به روش SUT  یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین روش‌ها برای انجام کاشت مو می‌باشد که بر خلاف دیگر روش‌های قدیمی که به صورت دستی انجام می‌شدند، این روش با استفاده از دستگاه اتوماتیک صورت می‌گیرد. به خاطر دقت و ظرافت کاری که در روش SUT پایه‌گذاری شده است، کاشت مو در بالاترین درجه موفقیت به پایان می‌رسد و هیچگونه فولیکولی هنگام جابجایی از بین نمی‌رود. با وجود این چند راهی به راحتی و تنها در یک جلسه تراکم خیلی بیشتری فولیکول مو می‌توان کاشت. همچنین خونریزی بسیار کمی در این روش اتفاق می‌افتد و برخلاف دیگر روش‌ها که خونریزی زیادی به همراه دارد، بسیار کارامد و مفید است.

جهت آگهی بیشتر از مزایا و فواید  آن به مقاله  همه چیز در مورد کاشت مو به روش SUT مراجعه نمایید.

 

مقالات بیشتر

1- ورم بعد از کاشت مو: علت و درمان آن

2- استفاده از کلاه بعد از کاشت مو

3- پس از کاشت مو چگونه از موهای خود مراقبت کنیم؟

4-کاشت مجدد مو امکانپذیر است؟

جهت اطلاعات بیشتر می توانید از مشاوره رایگان ما نیز استفاده نمایید.همین الان تماس بگیرید.

 

نمونه کاشت مو در کلینیک دکتر وارث

جهت مشاهده نمونه کارهای کلینیک کاشت مو دکتر وارث  اینجا  را کلیک نمایید.