ادامه داستان من و موهایم! قسمت 2

ادامه داستان من و موهایم! قسمت 2

ادامه داستان من و موهایم! قسمت 2

مقالات

در قسمت اول داستان من و موهایم خواندید که علی از ریزش موهایش خیلی ناراحت بود، و در جستجوی کلینیک تخصصی کاشت مو خوب و مناسب می گشت، تا اینکه بعد از جستجوی فراوان کلینیک پوست و مو دکتر وارث را پیدا کرد و در آنجا نیز با رضا آشنا شد و ...

قسمت دوم داستان من و موهایم

وارد اتاق معاینه شدم، سلام کردم، روی صندلی جلو دکتر نشستم. بعد از حال و احوال پرسی دکتر گفت: بفرمایید، در خدمتتون هستم.

 در مورد ریزش موی سرم با ایشان صحبت کردم، و اینکه چقدر از نظر روحی  دچار مشکل شدم و داستانم را برای دکتر بیان کردم  و به ایشان گفتم که بعد از تحقیق فراوان به این نتیجه رسیدم کلینیک شما از  بهترین کلینیک های کاشت مو در شیراز می باشد ایشان به من و لبخندی زد و گفت: شما لطف دارید. و ادامه دادند: ما دوست داریم بهترین خدمات و کاشت مو  برای مراجعین داشته باشیم. دکتر وارث  به من گفت باید بانک موی شما را بررسی کنم.

این  سوال برایم پیش آمد بانک مو چیست ؟ وبه چه درد میخورد؟ از دکتر سوال کردم  منظورتان از بانک مو چیست و چه کارایی دارد؟

  گفت : هر شخصی دارای یک ناحیه دهنده است که این ناحیه در واقع   پشت سر هر شخص قرار دارد  که به عنوان بانک مو  از آن یاد می کنیم. در واقع این ناحیه ذخیره ای است برای موهایی که برای کاشت مو استفاده میشود.

دکتر در حالی که بانک موی من را معاینه کرد گفت این ناحیه مهمترین بخش جهت کاشت مو می باشد، متاسفانه اگر بر اثر  مراجعه  به افراد غیر متخصص و غیر متعهد این ناحیه از بین برود فرصت کاشت مو برای شخص  فراهم نمی گردد.

دکتر پس از معاینه  آزمایشاتی جهت بررسی بیشتر  برای من  نوشتن و  گفتند: باید این آزمایشات را انجام دهید. پس از انجام این آزمایشات جواب آن را بیاورید تا بررسی نماییم.

 بعد از دکتر سوال کردم شما از چه روش هایی برای کاشت مو استفاده می کنید؟

 دکتر گفت:  در کاشت مو روشهای مختلف  وجود دارد: روشهای  کاشت FIT(SUT)  یا میکرو گرافت می توان استفاده کرد. در مرکز ما از روش FIT(SUT)  و   FUT جهت کاشت مو استفاده می شود.

در مورد هر کدام از این روش ها توضیحات مفصل آن می توانید از سایت دکتر  وارث مطالعه کنید.

 گفتم: دکتر اگر امکان دارد برای من توضیح دهید که افرادی مثل من  که به کلینیک شما مراجعه کردند از مراجعه تا کاشت مو چه مراحلی را باید طی کنند؟

 با وجودی که دکتر مراجعات دیگری نیز داشت با صبر و حوصله  فراوان به سوالات من جواب میدادند.

 ببین عزیزم! شما بعد از تحقیقات فراوان به کلینیک ما مراجعه کرده ایم و این اطمینان برای شما به دست آمده است که در کلینیک کاشت مو  دکتر وارث بهترین ها حضور دارند و همیشه در تلاش هستیم، بهترین خدمات و جدیدترین و پیشرفته ترین روشهای کاشت مو در اختیار  مراجعه کننده ها قرار دهیم.

 به طور کلی مراحلی که برای مراجعین در نظر گرفته شده است به این  صورت میباشد:

  1.  ابتدا مراجعه  کننده لازم است از مشاورین مجرب ما مشاوره بگیرد.

  این مشاوره به صورت رایگان می باشد که هم از طریق مراجعه حضوری صورت می گیرد و هم از طریق ارسال عکس از زوایای مختلف سر  انجام می شود و بعد از مشاوره، کاشت موی شما مشخص می گردد.

  1. مرحله بعد از مشاوره، معاینه  توسط متخصص پوست و مو، مشاوره تخصصی پزشک انجام می شود.
  2. وقتی  شما، باید ها و نباید ها را متوجه شدید، مشاوره های لازم را دریافت کردید، تصمیم خود را جهت کاشت مو می گیرید و  تعیین وقت جهت کاشت مو انجام می گیرد.
  3. پس از تعیین وقت  برای کاشت مو، مرحله بعدی این است که برای شما پرونده پزشکی تشکیل داده شود. کلیه موارد پزشکی شما چک و بررسی  می گردد.
  4. کاشت مو در روز تعیین شده از ساعت ۸ صبح  شروع می شود. در ابتدا برداشت های لازم از پشت سر انجام میگیرد که همان بانک مو می باشد.
  5. بعد از ظهر همان روز کاشت مو انجام میگیرد و بستگی به میزان و تعداد کاشت مو یک تا سه روز ادامه خواهد داشت.

 تکنسین های مجرب و با تجربه ما در این مدت کارشان را انجام می دهند  و خودم (دکتر وارث) در طول دوره کاشت نظارت  کامل را دارم.

در مدت کاشت مو که ، یک تا سه روز  طول می کشد، مراجعینی که از شهر، استان یا کشورهای همسایه  آمده اند  هتل رایگان، ناهار و میان وعده مهمان کلینیک  میشوند و به صورت ویژه پذیرش می گردند.

بعد از اینکه کاشت مو انجام شد مجدداً  توسط پزشک مورد بررسی قرار می گیرد.

یکی از مشاورین مرکز به مدت یک سال بعنوان مشاور شما معرفی می گردد و توصیه های مختلف و مفید برای هفته اول بعد از کاشت، شش ماه پس از کاشت  و تا یکسال  پس از کاشت کاملاً همراه  شما می باشیم تا هیچگونه مشکلی پیش نیاید و کاشت مو به بهترین حالت نتیجه خود را نشان خواهد داد.

 از توضیحات جامع و کامل دکتر وارث ، که چقدر با حوصله و صبوری به سوالات من جواب دادن تشکر کردم و از مطب ایشان به سمت سالن رفتم .

 خداحافظی کردم و با اطمینان کامل درخواست زمان کاشت مو دادم خدا را شکر کردم که بهترین کلینیک کاشت مو در شیراز را پیدا کردم.

 

کلینیک کاشت مو دکتر وارث